06 June 2008

Allah Maha Besar

Disini ada satu vedio clip yg memparkan keMaha hebatan Allah s.w.t. Pemindahan kubah dari masjid lama ke masjid yang baru di Desa Kailolo, Pulau Haruku, Maluku Tengah, Indon hanya dengan zikirullah.

Seramai 3000 orang qiyai telah berkumpul dan berzikir di masjid tersebut dan dengan Rahmat Allah kubah dari masjid lama "diangkat" dan "diletakkan" di atas menara masjid yang baru..jaraknya lebih kurang 25KM... Allahuakbar !!!
klau Allah nak kata jadi, maka jadilah!!

ikuti berita indon ini.



tak payah pakai jentera pun boleh. jentera Allah lagi hebat.
ALLAHUAKBAR!!

15 comments:

cato;patchi said...

mulemule tgk cam cuak, ajak dorang tgk skali. perh. Allah maha besar.

KIDEN~H.D.3 said...

hehehe..ajak la 1 blok A tgk skali pn xdehallah..

Prof. Dr. Sk8rological said...

aku suker aku suker...
Kuasa allah tiada tandingan...

Farha said...

uhm. betul aa kak sha
mule2 cuak.. mcam laa
subhanallah

KIDEN~H.D.3 said...

tang mne yg ngkorang cukkan ek?

Prof. Dr. Sk8rological said...

dorang xpnah pegi msjid dh la2...
sbb tu cuak seh..
huahuahuahua...

KIDEN~H.D.3 said...

hehehe..siot jer..
tu la, da la smayang jumaat pn depa x p kn adel?

Prof. Dr. Sk8rological said...

yer...i agree 100% correct..
KuiKuiKui

cato;patchi said...

tangan ni ade dua. bley je nak sepak sepak sesape yang terasa nak kene sepak. wahaha. :P

kiteorg setiap jumaat period. hehehehehehe

KIDEN~H.D.3 said...

hahaha..
mare nmpk..hahah
sepak le..silekan..
jgn kekoat..mnje2 jee
hahah

Prof. Dr. Sk8rological said...

e'eleh...cato ni..
ko sorang jer la ader tgn nk sepak org..
kmi ni xder??
luku kapla bru tau..
Mbahahaha..
gurauan smata2..

umaq_eiman said...

lah tadi ingat nak puji..
sekali korang bergaduh plak..
Inikan kuasa Allah untuk tingkatkan iman.
bagi yang dah beriman mereka tak heran sangat.
sebab nanti Allah nak gulung bumi nih..
bayangkan!! gulung macam gulung tikar ke macam gulung popia ker pokcik tak tahu..

minta minta pokcik dah tader masa bumi kena gulung nnti.

KIDEN~H.D.3 said...

buke gadoh pokcik.
ni nmenye gurau kasar.
xtau la diorg nih..
kiden xsalah.hee

tu la..hari kiamat nnti kuasa ALLAH lg hebat..
kiden dah syahid dah time tu i.Allah..

Prof. Dr. Sk8rological said...

ko ni kiden..
backing2 la aku...
cato muler dlu..
huhuh..

KiDeN~H.D.3 said...

ye ke..
cato ek yg mule..
aku rse kn adel..
org yg post blog ni aa besalah..
jom kite cari die reramai..
kite kasi die makan tangan..hhehe