21 June 2008

Baju oh minyak

Dengar citer harga minyak dunia dah turun skang..
sebab, kerajaan Cina dah naikkan harga minyak
kt negara diorg sbnyak 13%.
negara Cina ni adelah negare yg ke 2
terbanyak dlm penggunaan minyak.
so, die bnyak import minyak..
ble bnyak import, hrga mnyak dunia naik..
so skang die dah naikkan hrga mnyak kt ngare die,
n impaknye harge minyak dunie turun..
lantak lah ngkorang paham ke tidak,
yg pnting aku paham ape aku tulis..
hrge mnyak dunia dah turun pn,
Malaysia stil xturun2 kn lg harge minyak.
aku dgr ura2, bln 8 ni i.Allah, klu tak ada aral melintang,
minyak nk naik lg.
berpesta lah koume..

Tengah-tengah kirsis minyak ni,
aku teringin sgt nak balik msia tanah airku tercinta.
turun kt airport, pkai baju nih.
tp seram sejuk la pulak kang xsapal2 dikate terrorist ke ape ke..
xpn jalan kat tengah2 bandar ke,
pegi petrol station saje carik pasal.


artis sekadar gambar hiasan

Kt sudan aku dah pakai dah bju ni di khalayak ramai..
mase tu aku balik kuliah, gi pasar beli barang2 dapur,
xperasan la pulak sbb bju ni aku buat mcm pagoda jer,
n kebetulan haritu panas gile n aku bukak la kemeja n pkai baju nih je.
aku pn mule2 pelik la jugak pasal ape la org2 kt pasar nih dok usha2 aku.
best sgt ke aku nih? mule la perasan~
tetibe smpai kt kdai ayam..nme tokeynye ibrahim.
aku slalu bli ayam kt tmpat die. ayam die murah.
bukan 'ayam siam yang bergetah' aa..
ni ayam yg betul punye ayam yg bunyi kok kokok kookk tuhh!
tokey ni die bleh cakap omputeh mntap giler.
tetibe die sound sinis,
"mr. Den..nice shirt aa.."
haku pn tatkala itu bru perasan la pulak..
hape lg.. menggelabah la aku! bru la tau knape org dok usha2.
aku cecepat bkak beg, sarung balik kemeja.
huh cuak gak..kang xpasal2 kene bantai reramai.
mat sudan da la badan keras cam kayu
arwah le aku jwbnye..huhuhu
sekian,terima kasih.





10 comments:

Farha Kiddo said...

WAHAHA klu pakai kat msia mau budak2 tee pakat ramai2 wat demonstration :P
mentang2 die da ade CS3 >:P edit gmbr best je

KiDeN~H.D.3 said...

ahahaha..wat demo xpe, jgn di bantai uda..huhuhu
ala, ni xpkai CS3 pn..
pkai microsoft p.point jer..hehehe

maira.adreanna said...

uh nice tee. mn nk dpt satu HAHAHA :DD malaysia da tade duit takan lah dowg nk turunkan hrga myk oh

KiDeN~H.D.3 said...

ahaha..
ade 1 je nih..klu ade 2 bleh laa..
tp gmba tee ni bnyak. nk copy paste je xpe..hehehe

malaysia la kaya raya dgn hasil bahan mentah..
tp duit msuk ke saku org2 tertentu je..
huhuhu

enchekcamera said...

kidden
beli ntuk ak satu bj tu
:DD

KiDeN~H.D.3 said...

baju tu abg najmi centroid yg bg..
klu die bg 2, mmg aku jual(x bg free aa) kt mu doh!

dyana azyana said...

aite.. its me.. add je la.. x kesah.. (sowi klu post kt ruangan yg slah.. xtau nk post kt ner dh)

KiDeN~H.D.3 said...

mmg 1 kesalahan besar post kt ruangan ni.
nk kene sambo dek kelat die yek..
hehehe joke~

enchekcamera said...

alaaaaa
jual murah2
dh laa
10 hengget ka
HAHAH

KiDeN~H.D.3 said...

10 hengget je?
ok, kite kasi ikut Kg nak?
sekilo 12ringgit..
klu bli lbih 5kg dapat diskaun 7.987%..
amacam? ade bran mr.camera?
hahaha