19 August 2008

Novel 'SHIT II'. (19 SX,SG,PL, ..tidak sesuai untuk dibaca atau di tonton oleh semua lapisan masyarakat.)

Kawan aku karat merah yang memang sental tak hilang kata;
"Anwar ni gersang sangat ke? masuk penjara sebab liwat, keluar penjara nak liwat lagi. Kat dalam jail tu kan ramai lelaki. Awat tak sodom je semua?"
Kawan, Kerajaan kita bijak macam syaitan. Dia tak bodoh macam dirimu yang berfikiran singkat macam lepas makan nasi, terus terasa nak buang tahi. Kalau tak bijak masakan parti sama memerintah sebuah negara 'demokrasi' selama 50 tahun. Otak udangmu yang bangang seperti keldai memekak dipagi hari sepatutnya boleh menilai kelogikan ini.
Mereka takkan biarkan Anwar dijulang begitu sahaja.
Fitnah dan penipuan adalah senjata utama pemimpin pukimak seperti mereka. Rakyat yang buta dan tak ada telur (bagi lelaki yang macam saifulbukhari(bukan nama sebenar dan tidak ada kena mengena antara yang hidup dan yang telah mati) a.k.a encik nak kena humban dalam sungai nil, baham dek boya, sambor dek kelat) akan mengiyakan apa yang mereka kata.
Bermacam helah yang mengarut akan mereka buat untuk mengaburi rakyat supaya nampak yang tahi cirit itu madu, dan yang madu itu tahi cirit. Rakyat yang terserlah kekeldaian (kelembuan) otak mereka akan nampak yang tahi cirit itu adalah madu yang manis dan sungguh enak dimakan begitu sahaja.
Tetapi kini, ramai rakyat sudah mula sedar. cuma segelintir sahaja yang bangang mahu meninggal macam dikau wahai kawan. ternyata keintelektualan mu sebagai engineer dapat dikalahi dengan perkara simple seperti ini.
aku harap, akan terbuka pintu hatimu untuk menilai kesundalan kerajaan kita sekarang ini.
Ayuh bersama rakyat lainnya yang sudah berjaya merenangi lautan luas meninggalkan kapal yang hampir karam.

Tapi ingat!! Jangan lah menaruh harapan terlalu tinggi kepada hanya seorang Anwar.
Kita yang harus bangkit wahai kawanku berotak penuh tahi. buang semua tahi di otakmu.

Kalau Anwar menang pun, ada kemungkinan dia tidak panjang umur. Na'uzubillahi min zalik.
Kita doa sama-sama minta jauh perkara yang tak diingini.

Perasan tak, prinsip mereka yang macam sial:

If you can't beat them, terminate them.

****************************************


Aku sudah mula rasa tidak kisah jika terdengar kisah yang tidak enak tentang diri sendiri.
Ada yang kena lebih malang dari aku yg femes ini. Kerana itu dapat menguji keikhlasan orang yang mahu berkawan dengan aku.

Don’t even know me, and still talking shit about me. drop that asshole. i dont give a fucking damn!! hahaha..

9 comments:

amjad said...

waah dh jd org tue seh..pak cik2..!

abdullah said...

tak baik gunakan kata2 kesat kepada orang..rasulullah pon x buat mcm tu kepada orang yg paling baginda benci,baginda hanya memalingkan muka shj dari orang tu..

cato;patchi said...

takut mak. sekali die bersyarah, fuhh

-undilah PKR bak kate kiden

maira.adreanna said...

hehehe .kita ada akal untuk beza mana salah mana betul. kerajaan tuh manede akal. dorang bukan manusia sbb tuh tade akal. so kita yg ade akal neh berkuat saja dgn kprcayaan kita. Allah maha adil ,oke. peace :D

KiDeN~H.D.3 said...

-am-
buken tue.. ni namenye matang laa..
berpikiran terbuke..ahaha..

abdullah
ini baru sikitt..
dia buat kat kita lagi teruk..!
anyway,thanx very much di atas teguran.ayat2 kesat dalam post telahpun dipotong.harap maklum.
(kata hati kecilku: ayahnda ku kah yg bername abdullah ini?)

-e'a-
tu la sapal..
hah,nk meletup a nih gunung brapi an..
ni bkn bersyarah ea, ni membambu..huhuhu

maira
butol..butol..
depa ni klu kt sudan, memang kena humban dalam kandang keldai cik maira oi..satu spisis la lbih kurang.

Uncle Muaz said...

Wahaha..... Kiden....

Raja Petra in the Making..

Blogger Berani Meninggal...

Gud job...

*Standing Ovation
*Bow..

KiDeN~H.D.3 said...

uncle muaz
ahahaa
itu RPK, Raja Petra Kamarudin..
ini RPK, Raja Putera Kiden..
hahaha..
kalau takut, usah bicara tentang perjuangan..aicehh..

eizaz said...

walla weh..
gempak seyh..
kalo ko msok bertanding ngn si mnantu pak lak aku sokong ko ar..
wakaka

KiDeN~H.D.3 said...

eizaz
masalahnye berani ke die ngadap muke aku?
kahkahkah..