24 August 2008

Tagged Menagged II

aku kene tag.. tidaakk!! [ceh, padehal dlam hati.."canteq ah, ade gak idea aku nk post kali nih"]..
ahahaha.. sape tukang tag? mesti anda dirumah tertanya2 dgn hati yang syahdu kan?? Ni haaa nyah, sape lg klu bukan cik Aishahtur..hehe d^.^b


-What were you doing 5 years ago?

5 years ago? maakk aaiihh..pesal xtnye je mse bru2 lahir? kan lg senang nak ingat,,hehe..lek2 jgn marah.
5tahun dlu eh, jap 20-5=15.. wah tahun2003, bru 15thn seh..
Akal fikiran blum matang, muke pnuh jerawat, bercintan pun blum pandai u..ahaha
mse ni aku tgh sibuk2 nk PMR, mcm budak 15thn yg lain kt mlysia.
Time ni form bape ek? aa..form 3. aku kne jd pengawas la konon.pngawas disiplin laktuh..hahaha
tp pengwas jahat giler..join budak2 otai team, tiap2 kali spotcek diorg kompem lepas..
kire leh nk kate barua gak a..hahaha.. tp bebudak otai team, u'll ptut bersyukur sb ade mmber cam aku..klu x, da lme bapak aku buang ngkorang dr skolah tersebut..hehe.
tahun 2003 ni jugak lah 1st time in hidupku, aku didapati mengalami kerosakan mata, so mak aku g ashraf optik kat bandar Klang buat spek..
1st day pkai spek, smue kawan2 kutuk muke aku skema giler nmpk cam budak baik..ahah, jahat sgt ke muke makhluk tuhan paling sekse nih?
xtau la, mebi pasal dulu aku budak grunge susah mati kot, tu yg ble pkai spek kne kutuk skema..huhuhu. pas tu aku xpkai pun spek dlm kelas. malu seehh..
nak crite ape kubuat 5thn dulu memang 1thn bru abis crite la.Gut mami (khairyn ckp terkejut mummy)..hehe.

-What were the 5 things on your to do list today?

1. Nak siapkan tebar roti canai ade lagi 40 keping. ni yang malas sikit nih, huhu.
2. Carik spek mate ilang lagi. klu mak aku tau compem marah giler da 7 kali ilang.
3. Cam biase, belek n charge si sepul.
4. Taip msg say gudnyte to seseorang..hehehe.
5. Call si Zaza xdapat2 dr siang td.. enpon aku ke rosak, enpon die ke rosak?

-What are 5 snacks that you enjoy?

1. Kuaci wangi yang xde minyak babi.
2. Pringles Original..wuu, yummy!
3. SuperRings. kat sudan pun ade woo..tp da jadik kaler kuning xtau knape.
4. Tebu, dlu mse tgh musim hari2 beli..perh, layan giler.
5. Kertas koyak kecik2.

-What are 5 jobs you've had?

1. Tampal Stamp kt surat2 minta sumbangan sekolah (2000 - 2005)
2. Tukang Kebun sekolah..haha (cuti form 4 nk msuk Form5)
3. Tukang Masak (2006 - la ni)
4. Penebar roti berjaya (2006 - la ni) keskes..
5. Pelajar yang sedang belajar kt tempat yang diajar oleh pengajar. (aku pun xpaham)

-5 people I want to Tag:

1. Abg Umaq.. saje kacau bliau tgh exam.
2. Ammar.. ktua pelajar, mne bleh lupe.keskeskes..
3. Dak Farha.. Da lme xdgr kbar berite..hehe
4. Uncle Muaz.. ni kiden bg idea nk post entry nih.haha
5. JohnHafiz.. test market tgk!


*************************

study for perfect,
but nobody's perfect,
so, dont study,
coz nobody's perfect!

12 comments:

Aishahtur said...

study for perfect,
but nobody's perfect,
so, dont study,
coz nobody's perfect!



-kalau jeman kate asal xstudy jawap saje yang diatas ni, gahaha. sape la ngajo.

Anonymous said...

بعيش

على ذكرى كانت ما بينا من سنين

وبنادي بأعلى صوتي انت فين

حبيبي حبيبي ارجع انا بناديلك

وبخاف

يتعذب قلبي اكتر من كده

واعيش عمري اللى جايه بالشكل ده

حبيبي حبيبي ارجع انا بناديلك


بتغيب وانت اللى على بالي

وان كنت مش غالي

يبئى مافيش غالين

وتسيب يا حبيبي جوايا

اشواقي وهوايا

وتروح لناس تانين

وده مين

يعوض قلبي عن لحظة لقاك

و ايه معنى الحياة لو مش معاك

و ليه قولي انا هنت عليك

ايام

حبيبي لا يمكن اوصفها بكلام

ايام معرفش ليه فاتت اوام

يا ريت انسى و اعيش بعديك


بتغيب وانت اللى على بالي

وان كنت مش غالي

يبئى مافيش غالين

وتسيب يا حبيبي جوايا

اشواقي وهوايا

وتروح لناس تانين

حبيبي حبيبي

بتغيب وانت اللى على بالي

وان كنت مش غالي

يبئى مافيش غالين

وتسيب يا حبيبي جوايا

اشواقي وهوايا

وتروح لناس تانين

eizaz said...

rajin kome yerk??
aku imtihan cm nk mati bace..
huahuahua..
kaming 11.9
doa2 kn la..doa org soleh n alim mmg mustajab n makbul...
kuakuakua

KiDeN~H.D.3 said...

-e'a-
aa..try la tgk, mesti bliau puji..
ahaha

hamdan
ya betul!! saya sokong!

eizaz
well, memang sentiase makbul..
so, ko nk au doakan spy gagal ke lulus?
due2 pun xde hal..
kwakwakwah

Anonymous said...

ko paham ke aper naqib ckp..yo o` jerk..amjad

eizaz said...

wuyoo..
grunge seyh..

Freya Azhar said...

pakdin pakdin!!! rindu gila gilagila!!!!!!!!
mane hilang?

Najibah Ali ナジバ said...

salam..din..apo kabo?..sonyap aja deh..hehehe..selamat berpuasa ! :) din kene tag..yea yea.. :P

Anonymous said...

HAAHAAHAH
penebar roti yg berjaya??



** aku x paham sepatah haram pn pe yg hamdan taip tu

Najibah Ali ナジバ said...

salam cik din..hehehe..anda telah di tag...sile la sgn sesuka hati menjawab nye ok..huhu selamat berpuase ;D

Uncle Muaz said...

Terjawab jua Tag mu wahai Kiden...

KiDeN~H.D.3 said...

ahaha..wokeehh