14 September 2008

Tagged Menagged III

Aku terbangun dr mimpi lena..dan terus menuju ke bilik nyaman sperti biasa.
lalu.,"nawaitu rof'al hadasil akbar,fardhan lillahi ta'ala" niatku didalam hati..kecebush..kecebush.. hahaha.mule daahh dia melalut..
Sang aku kemudian terus membuka Pc beliau.cam biase.. xkan nk crite bg detail kot..
dan, disaat itu baru ku sedar bahawa aku telah ditag lagi!!
Ahh..betapa indahnya ramadhan ini..penuh dengan persoalan yang jitu dan unggul!
Pengetag kali ini dr sorang kawan, dulu dia duk kat sudan..la ni dah balik mlsia dah.
Dan kawan ni bleh bertutur dlm bahase German.feuwiit..hahaha
Siape dia? Apa namanya?
Mesti tuan puan dirumah tertanya2 dg hati yg pnuh exited kan? agak daah..hahaha
so, pengetag ke 3 adelaahh..Najiebah..!!
clap..clap..clap..
tag kali ni amat mudah dari dulu..tak menggunakan banyak tenaga di jari pun..hehe..well..tutup telinga pun leh buat...
jadi, ape lg kawan2..saksikan sama2 pengetaggan ini di paparan screen televasi anda..
Ajak saudara mara yg lain skali..jangan lupa popcorn dan air sirap!



Senang giler, ni aku buat sambil tebar roti selamber yaiyaa jeh. Sambil kne sambo dek kelat pn leh buat..hahaha
1st....copy & paste gambo si bulat yang nampak cool je ni..hehehe
Menurut Najiebah jie yang diceritakan oleh kawannya, tag nie ade 2 version n telah d campur aduk kan ke 2-2 nye..emm..aku xpaham.xpe..xpe..teruskan usaha murni ini.


:: okeh..gamba da bubuh..ape lg nak buat?
Teruskan tags ini minimum ke 5 blogger yang anda kenal
:: Minimum 5orang? heemm, mmg siap le aku kasi sume orang yg ade blog..haha
Jangan lupa tingalkan komen d blog mereka
::yang ni aku malas nih..xpe2..kuatkan semangat Kiden.!!
Tulis alamat blog anda dibawah alamt blog pemberi tag
:: jaapp..saboo..saboo...

Dibuat oleh
antownholic.blogspot.com
reskitrianto.blogspot.com
bashrie.blogspot.com
juzzyouandme.blogspot.com
sweethoneysofiaroxy
Zhoewynz.blogspot.com
UmmiRosma
Munirah Abd
theorangelily.blogspot.com
lilred799.blogspot.com
thecuppycakeyumyum.blogspot.com
shikinsaiful.blogspot.com
enchek.camera.terbaek.com
jiebahoshin.blogspot.com
kikudin.blogspot.com


minimum 5 blogger..tp sukati aku aa kan nk letak sape aku nk tag..tul x?
hahah

10 comments:

Aishahtur said...

nawaitu rof'al hadasil akbar,fardhan lillahi ta'ala

hahaha

Unknown said...

uh, uh. xpaham la kiden;?

Adel Ghani said...

amboih..
ader advise lg ma...
paper pon..slamt b'posa dan bahagia
b'sama cucu cicit demo...

eizaz said...

aku std niat "shj aku berpuase krana Allah ta'ala..
hehehe

KiDeN~H.D.3 said...

-e'a-
hahaha...
apal2 niat tu..kang apeape hal senang..hahaha

deena
ala, copy paste je gamba tu.
pastu tag plak kt mmber2 lain minimum 5 orang..tu je :)

adel
hahaha..
mu ni adel..
bilo pulok ambo bercucu..
cicit tu ado kemungkine laa.haha

eiz
tu ko niat lain..aku niat lain..hahaha
demam ko camane?
pengetahuan smue, eizaz tgh demam..
da 3hari lbih owh..sian die an?
ade alasan nk pnteng pose oi..hahaha

Nurul Zahar said...

la kiden akk br perasan kena tag

KiDeN~H.D.3 said...

akak nurlulu
xpe2..xde hal..hehehe

Najibah Ali ナジバ said...

din din din...hehehe siap ada perkataan german dgn kaler flag nyer skali....cayalah!! hehehe :D

KiDeN~H.D.3 said...

jie
hahaha..3malam din xtdo wat tu..hehehe

Maira Adreanna said...

en kiden, maap la lmbt benor online nye. mekaseh sbb tag HAHA :D